Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-14, 16:35   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 33
Sharp$: 151
Standard

Bomben streckfördelning


Hoppas på lite tips och förslag på var jag ska hitta svenskaspels bomben streckfördelning och gärna live-uppdatering.

De som brukar spela bomben vet ju hur hopplös svår svenskaspels sida är att få grepp om streckfördelningen, bara kolla på https://www.svenskaspel.se/bomben/spela/10833/1

Själv har jag alltid använt mig av https://www.svt.se/svttext/tvu/pages/560.html

Där har man ju sett allt i rätt ordning, för den som inte vet hur det ska vara, svenskaspel hade en liknande vy innan de försämrade det, på text-tv såg det ungefär så här:

0 16 3 7 3 2 18
1 32 10 24 13 12 29
2 31 20 29 24 19 26
3 14 23 25 27 23 13
4 6 22 10 17 20 11
5 2 14 4 10 11 3
6 0 5 1 4 5 1
7 0 2 0 1 4 0
8 0 1 0 0 1 0
9 0 0 0 0 0 0
F 0 0 0 0 0 0

D.v.s. antal mål till vänster och sedan procent fördelning per mål för varje lag.
Man kunde också se oddsförändringarna när det gjordes mål.

Nu finns inte den möjligheten längre och såvitt jag kan hitta så kan man inte se streckfördelningen efter spelstopp och därmed har man ju dödat hela den spännande delen med att spela på bomben.

Jag mailade svenskaspel och det låter som de är nöjda med hur det ser ut vilket för mig är gåta.

Det jag söker är en sida där jag enkelt kan se streckfördelningen då jag handknackar den för lite beräkningar, därför vill man ju ha det lättöverskådligt, att man sedan kan få en löpande odds-uppdatering är ju också önskvärt.

I mobilen använde jag sofascore appen som ger mig push vid mål och det har ju då varit enkelt att kolla i text-tv appen för att se hur streckfördelningen ser ut för det aktuella match-resultaten.

Hoppas verkligen någon kan ge mig alternativ till svenskaspels undermåliga app och hemsida.

Mvh ! Odds
odds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-14, 17:40   #2
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

liverättning.se

du kan även se streckfördelningen på copema (om du laddar hem programmet)
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-14, 17:48   #3
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 33
Sharp$: 151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
liverättning.se

du kan även se streckfördelningen på copema (om du laddar hem programmet)
Tackar så länge, blir till att testa liverättning.se redan ikväll, hoppas det fungerar.

Copema hoppas jag på också, lite osäker på hur ofta strecken uppdateras där, får jämföra och se, vill ju inte ha nån fördröjning då sena streckförändringar kan ställa till det.

Finns det fler tips tas det tacksamt emot.
odds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-14, 17:53   #4
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av odds Visa inlägg
Tackar så länge, blir till att testa liverättning.se redan ikväll, hoppas det fungerar.

Copema hoppas jag på också, lite osäker på hur ofta strecken uppdateras där, får jämföra och se, vill ju inte ha nån fördröjning då sena streckförändringar kan ställa till det.

Finns det fler tips tas det tacksamt emot.
copema uppdateras inte automatiskt...du måste hämta aktuellt spelprogram varje gång du vill ha det uppdaterat!!
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-14, 18:41   #5
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 33
Sharp$: 151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
copema uppdateras inte automatiskt...du måste hämta aktuellt spelprogram varje gång du vill ha det uppdaterat!!
Japp, upptäckte det också. Får kolla runt lite, måste ju finnas nåt smidigt. Testar just nu Liverättning och det kan vara en bra sida.
odds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-15, 01:44   #6
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 61
Sharp$: 941
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
liverättning.se

du kan även se streckfördelningen på copema (om du laddar hem programmet)
Du kanske också vet om måltipskryssen som tidigare fanns på texttv finns att hitta någonstans nu?

(Jag hittar dem varken på liverattning.se eller copema men kanske jag tittar dåligt?)
mirran2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td